عکاسی تبلیغاتی

 

عکاسی مهمترین عنصر در تبلیغات به حساب می آید و در نمود بیلبورد ها،مجلات،پوستر ها و تیزر ها نقشی حیاتی دارد.هدف نهایی عکاسی،خلق تصویری بی نظیر و ایجاد تمایل خرید محصول با استفاده از خدمات در بیننده می باشد

عکاسی صنعتی

 

عکاسی صنعتی به گونه ای از عکاسی گفته می شود که در خدمت مشاغل فعال در بخش صنعت است و به منظور معرفی محصولات تولیدی کارخانجات و خدمات سازمانها و ابر شرکتها استفاده می شود . عکاسی صنعتی طیف گسترده ای از خدمات را پوشش می دهد که بیشتر شامل عکاسی از کارخانجات تولید ماشین های صنعتی در ابعاد بزرگ است در این زمینه تجربه ما شامل عکاسی از کارخانجات و شرکت های نفتی می باشد

تبلیغات محیطی

 

از یک طرف به مشتری برای انتخاب بهتر کالا و خرید سریع و به صرفه کمک می کند و از طرف دیگر تولید کنندگان را جهت معرفی و فروش کالا ها و محصولاتشان یاری می نماید.عوامل تبلیغات محیطی عبارنتد از:بیلبورد،استرابورد،لایت باکس،هنگر،بانتینگ،مبلمان شهری و وسایل حمل و نقل

مجله تبلیغاتی

 

مجله تبلیغاتی برای معرفی کالاها و محصولات استفاده می شود و به صورت کاغذی ، الکترونیکی و چند رسانه ای موجود است . تبلیغ در مجلات با توجه به تعداد مخاطبان می تواند به لحاظ اقتصادی به صرفه نیز باشد . در این بین حتی با در نظر گرفتن سرعت همه گیری تبلیغات الکترونیکی انواع مجلات تبلیغاتی کاغذی (لوکس و اقتصادی) هنوز هم جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان دارد . تجربه ما شامل طراحی مجله تبلیغاتی لوکس نیز می باشد       

خدمات چاپی


بدین منظور با  استفاده از تجربیات  متخصصین خلاق و متبحر  و استفاده از به روزترین دستگاه های چاپی ، خدمات گسترده ای در تمامی زمینه های چاپی ارائه می گردد

کمپین تبلیغاتی

 

به معنای استفاده از کانال های  مختلف برای رساندن پیامی تبلیغاتی با زمینه های مشترک است که بستر های  مختلف به اشتراک گذاشته می شود.یکی از مهمترین مسائل در این زمینه وجود پیام یا پیام های یکسانی است که از ابتدا تا انتهای کمپین بر روی همان پیام تاکید دارند